Friday, March 21, 2014

[ SHAKLEE PILIHAN SAYA ]



Ramai yang tanya saya macam mana boleh join SHAKLEE?apa yang BEST sangat?BERAPA dapat?OK ke?

Jawapan saya mudah jer..seronok bila kita kerja berJEMAAH!Apa yang saya dapat..saya kongsikan dengan semua...

Group pulak memang SEMPOI dan SUPPORTIVE!!belajar bersama sama..satu lagi..dalam bisness SHAKLEE tiada istilah KAYA sorang sorang..

Tiada UPLINE dan DOWNLINE!!kita semua sama!siapa RAJIN usaha dia dapat LEBIH!!

xpercaya?ada yang dapat INCOME lebih dari 'MAK' so memang tiada istilah UPLINE dapt lebih yea...

Disebabkan NEKAD nak berjaya dan hidup luar biasa saya buang jauh jauh perkara NEGATIF!dan tinggalkan PULAU ALASAN saya..

Sekarang saya pegang..FIKIR benda POSITIF maka jadilah POSITIF!Memang saya da POSITIF..seronok!!


Pilihan Nurul pastinya Suplemen dari Shaklee
kerana di hasilkan 100% semulajadi, asli dan tulen, tanpa pewarna, perasa, pengawet tambahan. "BUKAN VITAMIN SINTETIK"  

Jika anda berminat, bolehlah hubungi untuk maklumat lanjut.Pertanyaan/Order/ Keahlian :
NURUL ZAKIAH MUHAMAD : SID : 959098
Sms/wechat:  0177209665
COD Area Segamat dan Gemas, Negeri Sembilan, Kuala Pilah dan POS Ke Seluruh Malaysia* 
SEMUA HARGA YANG DI PAMERKAN ADALAH PADA HARGA RETAIL, 
JIKA BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN SUPPLEMEN PADA HARGA YANG 
ISTIMEWA, HUBUNGI NURUL SEKARANG !
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment