Saturday, December 27, 2014

Rezeki Allah :)

Alhamdulillah... syukur Alhamdulillah .... Allah itu Maha Besar dan Maha Luas Kuasanya, setelah lama mencari, baru kini aku mendapat. Setelah beberapa lama mencari kerja oleh sebab awalnye adalah risau.. bila lagilah nak dapat kerja n tak nak menganggur. Dapatlah aku bekerja sebagai guru ganti di Sk. Seri Labis selama beberapa bulan. itu pon sebab ada cgu Bi disekolah tersebut cuti bersalin. Syukur Alhamdulillah.. dengan layanan dan siap dapat lagi umah sewa yang GB sana carikan dengan RM 50/ bulan yang mana sangat murah.

Selepas tamat bulan kedua disekolah tu, baliklah aku semula ke KG. tak sampai seminggu, aku dipanggil semula untuk berkhidmat di SK lain di Jementah. Serentak dengan itu, aku dipanggil untuk bekerja di Kem PLKN sbg JL. Alhamdulillah.. rezeki Allah kepada hambaNya tidak pernah putus-putus. Aku buat keputusan untuk berada di sana sbg JL.

***************



No comments:

Post a Comment