Tuesday, August 11, 2015

Insan L

Yuhuuu... Selepas kes Mental breakdown... Sekarang dah nyata dan jelas pon.. hihi... mmg dok dibawah Insan ni buat sementara. :) Maklumlah.. baru tempoh suasana kerja yang sangat berza daripada suasana kerja di tempat lama Cik Kie tu.


Meeting her... Setakatni yang Cik Kie tengok tentang ape yang diceritakan. Im having positive aura toward her now. I understand that dia is visual people and also a workaholic bos. Tp sangatla lain utk Cik Kie yang agak kinestatic person n sbb tu rasa kurang selesa sikit. Tp kan... Visual and Workaholic boses is good during the working hour.. sbb dia nak yang terbaik n xde juga berfungsi untuk mengelakkan masalah daripada timbul.

Orang kata, kadang2 kite mmg xsuke benda tu, tp sebernarnya kite xtahu yang kite xsuke tu lah yang baik utk kite. Kite kene Menang-menang dan memahami... In Shaa Allah... it's gonna be just fine.

Untuk sahabat yang ada bos yang workaholic ... dun stress.. think positive.. POSITIVE? HOW?. Banyak cara nak fikir secara positif ni.. Mr. Google pon ada. kikiki... Contoh: Kite mungkin xsuke suasana tu (-ve), ape yg kite leh wat? Ubah suasana/keadaan tempat yang selari dengan hati kite.. yang leh wat kite suke dok situ (+ve). In Shaa Allah.. aura +ve tu akan datang sikit2.. Lama-lama Ok la... Then... SENYUM... Allah S.W.T tu apa yang terbaik untuk Hamba-Nya. Xkan DIA bg ape yang tak termampu untuk hamba-Nya. 

No comments:

Post a Comment