Tuesday, June 25, 2013

Fasa ii Aktiviti

Malam Akrab


Malam akrab ni adalah malam terakhir pelatih-pelatih untuk berada di kem PLKN Karisma sebelum mereka tamat menjalankan latihan disini. Pengisian malam ni sangat menarik, antaranya:

  1. Persembahan peltih mengikut kompeni (Alpha, Bravo, Charlie dan Delta)
  2. Persembahan Khas pelatih (Gyeomi)
  3. Cabutan bertuah
  4. Pakaian mengikut Tema
  5. Penyampaian hadiah
  6. Salam Akrab (Pernyataan penghargaan/mohon maaf dll)
  7. Penutup
Seperti yang lain-lainnya, saya dok dalam kompeni Alpha :).. jadi ... dah tentula alpha dok dalam hati.. hihi.. Dalam kem ni, semua pelatihnya unik2 belaka dan latar yang berbeza. secara ironinya, mereka hadir untuk mempelajari sesuatu yang jurulatih ajarkan bedasarkan modul, tetapi sebaliknya. Sebalaiknya kamilah yang banyak belajar daripada mereka dari pelbagai aspek dalam kehidupan.



With Jesmine Koo
Definitely gonna remember this Wirawati, One of the most exited gurl about every little thing involving PLKN and her first time doing everything that she like in this camp. Seorang yang dilihat punya motivasi yang tinggi dan sangat sweet. :) 

Me all alone :)
Ntah spec sape terjumpe kat atas meja dan secara tak langsungnya menjadi bahan-bahan saya amek gambar.

gigirl and wee xin

Haha.. we xin our Saloma that night masa kompeni Alpha naik pentas dan berlakon. Dia jadi saloma.. dan dilihat sangat bersemangat untuk hafal lagu malam pesta muda-mudi walaupun dia hanya "miming" sahaja dan tidak mahu melihat lakonan kaku. dia sangat bagus dan saya kagumi usahanya.

No comments:

Post a Comment